مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

ناکامی ۳۰۰ دقیقه‌ای استقلال مقابل نساجی| سرنوشت مجیدی در لیگ چه می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۰۴۶۷۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
ناکامی ۳۰۰ دقیقه‌ای استقلال مقابل نساجی| سرنوشت مجیدی در لیگ چه می‌شود؟
همچنان استقلالی‌ها به مباحث داوری معترض‌اند، اما نباید فراموش کنیم که این تیم در مجموع دو بازی لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی مقابل نساجی ۳۰۰ دقیقه از رسیدن به گل ناکام ماند تا یکی از تلخ‌ترین نتایج این تیم در سال‌های اخیر رقم بخورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در شرایطی مقابل نساجی مازندران شکست خورد واز رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی باز ماند که ۱۲۰ دقیقه مقابل این تیم قائمشهری ناکام بود و نتوانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند. شاید بعد از دو ۹۰ دقیقه‌ای که استقلال در لیگ برتر مقابل نساجی ناکام بود وآن‌جا نیز نتوانست دروازه حریف را باز کند، انتظار می‌رفت با تدابیر مطلوب‌تری گام به میدان بازی بگذارد واین بار درجریان بازی فاتح دروازه این تیم شود، اما روند گل نزدن به نساجی از لیگ برتر به جام حذفی هم کشیده شد و استقلال نتوانست مقابل مهمان خود و در شبی که تماشاگران سکو‌های ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند، نساجی را شکست دهد. ناهماهنگی در خط حمله و هدر دادن موقعیت‌ها و استرس بیش از حد بازیکنان در جریان این بازی کاملا مشهود بود، ضمن اینکه نباید از اشتباهات عجیب فرهاد مجیدی در انتخاب ترکیب اصلی استقلال به سادگی عبور کنیم. سرمربی استقلال با انتخاب ترکیبی بحث برانگیز دست حریف را باز گذاشت تا به اهدافش برسد و بازی با به ضربات پنالتی بکشاند.

استقلال که روحیه مناسبی برای نواختن ضربات پنالتی نداشت، در نهایت با شکست میدان بازی را ترک کرد و از جام حذفی کنار رفت. سوالی که البته فرهاد مجیدی و شاگردانش باید پاسخ دهند و به سادگی از کنار آن عبور نکنند این است که چرا ۳۰۰ دقیقه مقابل این تیم در گلزنی ناتوان بودند و نتوانستند دروازه این تیم را تسخیر کنند؟! آیا گل نزدن مقابل تیمی که هزینه بسیار کمتری نسبت به استقلال انجام داده و بازیکنان آن چنان شاخصی دراختیار ندارد، می‌تواند توجیه پذیر باشد؟! آیا دست فرهاد مجیدی در استقلال بسته بود که نتوانست ترفندی برای گلزنی به این تیم خوب قائمشهری بیابد؟!  

و البته سوال مهم‌تر: آیا استقلال با ادامه این روند می‌تواند جام لیگ را صاحب شود؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->